تعلیق

تعلیق

به خودم اومدم و دیدم که زندگیم شده پر از ذوق و هیجان و البته اضطراب و کمی هم ترس برای آینده ای پر از عدم قطعیت ها و ناشناخته ها و البته موفقیت ها و شکست ها. آینده ای که به جز یه تصویر تار چیزی ازش ندارم، اما میدونم دارم به سمتش حرکت میکنم و با هر قدمم، خودم و خودش بهش سر و شکل میدیم. این شد که اینجا شد "تعلیق." تعلیقی (انگلیسی: Suspense) که به قول ویکی پدیا جان: " به حس و کشش تنش‌آلود و پرهیجانِ برآمده از موقعیتی غیرقابل‌پیش‌بینی و مرموز گفته می‌شود."

عضویت در خبرنامه معرفی کتاب
کتابخونه

خونده‌های اخیر

The Bell Jar
really liked it
I finished this book more than two weeks ago, and I was too glad I am done with it that totally forgot to write a review, though it has been haunting me since. A semi-autobiographical novel about depression and suicide (and suicidal thou...
بیروت ۷۵
liked it
tagged: soon-to-be-read
همسایه ها
it was amazing
tagged: ادبیات-زندان

goodreads.com

کتابهای رو طاقچه، زیر تخت، توی کیف، توی دست، و به تازگی توی گوش و توی کیندل

Electric Arches
tagged: currently-reading
The Art of the Novel
tagged: currently-reading
آخرین انار دنیا
tagged: ادبیات-جنگ-و-ضد-جنگ and currently-reading
فاوست
tagged: currently-reading

goodreads.com
شبکه اجتماعی جات
بایگانی

فَست ریوایند

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

خونه.چهارشنبه سوری. دوستام. آتیش. شب. فرودگاه. رعنا از نزدیک. تحویل سال. آزمایشگاه کُما. استعفا. راحتی. دوباره کتاب. آرامش. پروژه. انتخابات. دی اکتیو. امتحانات. مترو. دعوا زرگری. تبلیغات. شب. بی خوابی. نتایج. صبح. جعبه شیرینی. پیروزی. خیابون. ذوق. شادی. خنده. والیبال. برد. ایتالبا. دو بار. پدیده. فوتبال. چمران. جام جهانی. جیغ و دست و هورا. تافل . استارت. بی حوصله. ماه رمضون. جغد طور. شب صب . صب شب. تنفیذ. تایید صلاحیت. کابینه. هیجان. همه با هم ضرغام TV. انجمن. شورا مرکزی. تافل. امتحان. موفقیت. خوشحال. مسرور. 12 واحد. علاف. دانشکده علوم اِج. صارمی. سارا. سه شنبه ها. زندگی بی دغدغه. گزاره. بدبختی. خانه کودک. ناصر خسرو. جبران. عمران. حسین. مژده. هجران. آتنا. امیرحسین. افشین.تجربه. توپخونه. بدو بدو. خستگیِ دلنشین. زبان. آموزش. میرزا. نامزدی. ذوق مرگ. ژنو. توافق. خوشی بی حد و حصر. اقتصاد. بدترین نمره. اندیشه پویا. تنهایی. کافه. سه بار. سینما. آسمان زرد کم عمق . یه بار. تنها. لذت. پیاده رو . همشهری جوان. بهترین. جمع کردن همه ی پیاده رو ها تو پلاستیک. هانی. عبدالحی. مزدوج. دیگه وقتش بود. سوسن کنکور. قرنطینه طور. کلاس عکاسی. انجمن جدید. جشنواره. عصبانی نیستم. قصه ها . اپیزود آخر. چ. شب تا صب سینما. کار و زندگی تعطیل. انجمن. دعوا. شکایت. جدی. بی خیال. فرودگاه. رعنا. الهی قربونش برم. سال تحویل . بوم . 92 خدافظی. بدک نبودی :)

مغرور بودم. مسئولیت ناپذیر. گاها خدا نشناس. جوگیر. بی نظم. ولخرج. 

لیست بالا مکمل دارد. قطعا. پس قابل ویرایش است. حتما. 

نظرات  (۶)

salam.kheili khoob minvisid,mishe beporsam chetoori neveshtanetoon khoob shod?chon man kheili be neveshtan alaghe daram
پاسخ:
سلام دوست عزیز ! شرمنده می کنید خیلی زیاد ! من یه چیزایی براتون ایمیل کردم، ولی گویا این ایمیل غلطه !
هانی. عبدلحی. مزدوج. دیگه وقتش بود!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))
پاسخ:
:سوت نبود وقتش یعتی ؟ :دی
salam,bale in email va esm too sistem bood manam haminjoori zadam,akhe aslan fekr nmikardam javab bedin vali khob javab dadin va dametoon garm,khoshhal misham rahnamaei konid,mamnoon
salam man javabetoono dadam
فقط من نیستم اینجا دیگه...قهرم آقا اصن!
پاسخ:
حاجی شوما نامزد کردی ؟ کنکور دادی ؟ بچه دار شدی ؟ خو یه حرکتی می زدی ما هم از شوما یاد می کردیم خو :) در ضمن حرکتی که قابل نشر در فضای مجازی باشهههههه ها :دی
من حس میکنم من اگه بودم دوستای خیلی خوبی میشدیم برا هم. غم انگیز. حسرت. ذوق غمناک طور. خاطرات فراموش شده. انبوه. تلمبار. خواب. نوشتن. تقویم خالی. دست درد. خودنویس. مغز. منفجر. دلشوره. زمان. پایان. پیری. این بود حس من از خوندن متن :)) جا داره بگم هانی و عبدالحی و دیگه وقتش بود خیلییییی خوب بود. کلی خندیدم :))
پاسخ:
:) آره ! من که گفته بودم قبلا. الهه. تقصیر. عروسی. دیر. ما. دوستی. وقت نشد به صورت حقیقی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی